HHAHAHAHAHAHHA

hahahahahahhaha, idag uppe hos dolly. tur att ingen såg mig, bara hörde!
skulle flytta dolly från bebisstallet till det stora. hon brukar inte vilja gå snällt bredvid, speciellt inte nu när hon står inne om dagarna så då brukar vi leda henne med kedja. Men de senaste gångerna har hon faktiskt gått snällt och fint så jag tänkte att jag inte behövde kedjan idag. SMART HANNA. tog henne utan kedja och direkt hon kom utanför stallet började hon springa runt mig och bocka och skutta, såklart halkar jag och sätter mig på röven. kändes ju laaaagom kul med en heltosig häst ovanför huvet. heeehe. ajja, hon rymde inte så det slutade bra ändå, förutom min rumpa som är blååå :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0