an angel is back

vet ni vad?!
i onsdags flyttade dolly (ponnyn jag hade innan) hem igen! åhh vad glad jag blev! så galet kul :)
idag åkte jag dit. fick skjuts till ridhuset så vi kunde rida. så klart testade hon mig i början.. som hon gjort innan oxå. haha, synd att jag är beredd på det nu bara?! ;)
efter ett tag gick det riktigt bra, hon är så fin. min lille plutt. hihi. jag tror jag är kär i henne! :)
när vi var klara och när vi kom hem såg hon väldigt nöjd ut..  ska rida henne lite nu igen. kul!! :)




nu blir det duschen och sen teve, kanske lite melodifestival?
bussen till götet går 06.55 från knutpunkten i moron..  kul ;)

två mysiga bilder på mig och dollan från förra våren :)


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0