broken heels...lalalal

nu är musiken till två av nummerna till showen fixad och iväg skickad till musikgruppen. hoppas detta verkligen blir bra nu!!
längtar galet mycket till den kvällen faktiskt. den måste bli perfekt. vi ska slå förra årets tvåor med stor marginal. 580 besökare knäcker vi lätt, eller? KLART VI GÖR!
jag länkar evenemanget sen när det kommer ut på facebook, bra hu? så får ni mer exakt info då. nu vet ni bara att det är 9de april!

idag kom jag hem rätt tidigt. kl ett för att vara exakt. slutade efter svenskan och engelskan. fem minuters klassråd hade vi oxå. klockan var då lite över elva. amanda var snäll och tog med oss på en tripp till ikea. blev mat där och sen tåget hem. myspys. man kan ta lättöl där, de visste ni inte? (eftersom jag inte är 18 gjorde jag givetvis inte det)
jag kom hem. kollade klart på säsong sju av one tree hill. nu har jag sett första skivan på säsong åtta. har sett 7 avsnitt idag! 7*45= 5.5h!! haha.. oj jag kommer bli en soffpotatis..

fast jag var på körskolan med! boooring. :( ska dit i morn med, teori... :(

nu ska jag dock sova. meine buss fahren drei över seiben. goooosh. my life is hard.
(språk är kul när man kan se en film (oth) UTAN text och förstå allt. Dock tycker inte martha det när jag försöker ta ett samtal på engelska med henne............ kan undra varför. )

sleep well friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0