cute

nu har jag tryckt i mig både marrängswisch, rulltårta och en semla! skulle behövt en vecka på bara vatten och knäckebröd nu ju.. hehe ;)
igår var jag hos frida, vi åt ostbågar, räddade hennes liv (spotify) och gav melodifestivalen en chans. dåligt de där. jag vet inte.. men jag tycker bara låtarna blir sämre med åren.. eller att min musiksmak blir bättre? hähä

martha kom hem från mamma idag, hon hade med sig en söt liten vår jacka till mig :D tack mam och pap!
nu väntar jag bara på 17grader och sol? ;) den som väntar på något gott... :)

(den är finare på, ser ganska hängig ut på bilden ;) )

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jag vill också ha det! är det den från hm?

2011-03-04 @ 15:13:26
URL: http://emmarosenkvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0