hjärta

30 min kvar av hjärt-dagen och jag sover förmodligen som en vacker liten prinsessa nu. typ hähä ;) tidsinställda inlägg you know..

skulle bara berätta att jag varit snäll idag och uppmuntrat många vänner med kramar. bra va? jeppjepp. klapp på axeln där hanna. ingen har så bra vänner som mig. så är det bara :)

slänger in en (två) fin bild på min blivande man. Clay. jag ska kolla upp hans riktiga namn till i morn. så länge heter han som i min favoritserie (behöver nog inte säga vilken det är). Clay. Clay. Clay. Clay. Clay. åhh <3 <3 <3 <3

 


Kommentarer
Postat av: Bina

han heter Robert Buckley...och är inte snygg! :)

2011-02-15 @ 14:18:23
URL: http://threefireflies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0