leaving home

igår blev det inget bloggande för jag var i götet hela dagen!
jag var så lyckligt lottad att jag fick en finalbiljett till göteborg horse show av frida! hon hade fått två i julklapp och drog med mig.. tack!! :)
vår dag startade kl 06.00, då pappa körde in oss till knutan. sen buss 07.00 mot göteborg! vi var på centralen typ kvart i tio och hade ingen aning om vilket håll scandinavium låg åt. första klassen började kl 10 så vi kände oss lite stressade. haha! till slut hittade vi en spårvagn som tog oss dit och vi missad bara de två första ryttarna i kraft-cupen ;)

otroligt kul att se alla dessa duktiga ryttare! kul att hopp-experten var vid min sida oxå ;)
nästa år det hela helgen och ett hotell ;)

bild från aftonbladet på Angelica Augustsson, 23år och vinner sin första världs cup! läs mer här om segern!
Angelica Augustsson

Kommentarer
Postat av: Bina

hallå göteborg = konserter/shopping INTE hästar, mihihihi :)

2011-03-01 @ 10:17:04
URL: http://threefireflies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0