superstar

'...It doesn't matter who you are if you are a superstar..'
japps. det är så sant. och så låter det i mina högtalare just nu. fantastikt.

nu till går dagen. jag sov länge, var sjukt slapp hela dagen. unnade mig själv en hårinpackning och en ansiktsmask. kände mig freschi efter det. ;)
på kvällen hade anna 18års fest, riktigt kul!
TACK för en galet bra kväll Anna! :D
tror dessutom hon blev ganska glad över sin onepiece som hon fick av oss.. ;)

mitt i natten kom mamma och hämtade mig, cornelia och emmy. och sen var det sovis på mitt rum. hihi.
ni är så härliga töser! :)

igår kände jag mig dessutom som en riktig bloggerska och tog därför 'outfits' bild, haha! ;)

ni ska få se dom. glada nu? hope so

kyssahhhr


(vart faktiskt riktigt nöjd med mitt hår igår, kul att inte alltid ha det platt ju. börjar tröttna på det ;) )


Kommentarer
Postat av: Emma

snygging!! grrr

2011-02-10 @ 16:15:42
URL: http://rosenkvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0