this beat issssssssssssss

tjolla hopp!
har precis haft mina första kör-lektion. inte kör som i sjung utan kör i som bil, ratt och växellåda. hajjar ni? bra!
pappa blev lite förvånad att jag uppträdde mig så bra och inte blev upprörd. hehe. jag har visst en tendens att bli det ibland..? jag gör ju alltid rätt, varför ska någon annan då säga åt mig hur jag ska göra? :P
trafikläraren tyckte även jag körde stressigt och för fort.... räser hanna!! coola jag ;)

min vecka har varit galet bra! :D
har gått upp 07.00 varje dag, inget lov för mig! jag har haft praktik hela lovet, 3 veckor kvar nu! :) suuuper kul!
hoppas även på några veckors jobb där i sommar.. ser ljust ut för det med! :)


nu ska jag packelipacka! beger mig mot lund efter dv i morn, sushi-night med sofia och cornelia! LYCKA!

sen kommer jag längta till lördag..  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0